Tajemnicza dolegliwość przeniknęła twój umysł. Kiedy dotykasz Lustra Delirium, rzeczywistość zamienia się w mgłę, a twoje najgorsze koszmary pojawiają się na twoich oczach.
Nasza marcowa ekspansja zawiera ligę wyzwań Delirium, nowy system klejnotów klastra, nowe umiejętności i klejnoty wsparcia, nowe potężne przedmioty i dalsze ulepszenia gry końcowej Atlasu.
Pokonaj koszmar
Co nowego Cię zaskoczy w pochłaniających Cie mgłach Delirium?
- Przede wszystkim nowi wrogowie
- Dzikie umiejętności istniejących już potworów
- Śmiercionośne modyfikatory potworów
- Nowi bossowie
- Demony które kryją się w rzadkich i unikatowych potworach
Zanurz się w głębiach horroru….
Podczas podróży w Delirium, spotkasz o wiele więcej liczniejszych i silniejszych potworów. Co za tym idzie, niosących ze sobą o wiele cenniejsze nagrody… Czy pozwolisz, by chciwość i pycha wciągnęły cię w szaleństwo?
Nigdzie nie jest bezpiecznie. Kuszącą propozycją stają się spotkania, które niegdyś opanowałeś. Teraz możesz je rozegrać pod wpływem Delirium… Co Ci to daje? Delirium Znacznie zwiększą trudność spotkania ale i nagrody…
Twierdzisz że jesteś odważny? Wykorzystaj Delirium aby zaostrzyć dawne konflikty… Konsekwencje Cię zaskoczą…
Orbsy w Delirium
Orbsy Delirium można nakładać na mapy gier końcowych, aby kontrolować intensywność Delirium. Pod wpływem orbsów jesteś natychmiast zanurzony w Delirium na cały czas trwania tej mapy. Pojedynczy Orbs tworzy trudne wyzwanie, ale do mapy można zastosować maksymalnie pięć, aby uzyskać najwyższy poziom trudności i najwyższą nagrode.
The Simulacrum
Przeszukaj najdalsze zakątki swojego Delirium w poszukiwaniu Splinterów, następnie połącz je, aby stworzyć The Simulacrum. Wejdź w jego portal i spróbuj przetrwać ostateczne Delirium…..
Co Cie zaskoczy:
- możliwość rozszerzenia pasywego drzewa umiejętności
- Klejnoty klastrowe, które pozwalają wyhodować własne drzewo pasywne
- nowe klejnoty, rzucane przez dowolnego potwora w Lidze Delirium, są jedną z najbardziej znaczących ulepszeń w budowaniu personalizacji od czasu wprowadzenia klas wniebowstąpienia
- wprowadzenie odradzającego się Conqueror
- ponowne wprowadzenie przepisów Sextanta
- dodatkowe zachęty do osiągania wyższych poziomów Przebudzenia
- odnowione boczne obszary Vaala na mapach
- ulepszona Świątynia Atzoalt
- cztery nowe kejnoty umiejętności
- trzy nowe klejnoty wsparcia
- nowe karty wróżbiarstwa i unikatowych przedmiotów, dające nowe możliwości budowania postaci.